Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
Powiedz jak możemy Ci pomóc

City Tour Polska Sp z o.o. SpK

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

Sprzedaż transformacyjna

Autor: City Tour Polska Sp z o.o. SpK, publikacja: 2015-07-21

Nie zawsze trzeba sprzedaż teraz, aby zarobić. Ważne, aby przede wszystkim przekonać klienta do marki. Nie chodzi też tylko o sprzedawanie, przede wszystkim należy pomagać.

Pomagaj, nie sprzedawaj

W sprzedaży często chęć zysku potrafi przyćmić realną chęć pomocy drugiej osoby. A tak naprawdę klienci nie przychodzą, aby kupić, lecz by spełnić swoją potrzebę. Kupno jest jednym z środków jakim możemy pomóc klientowi, lecz nie jedyny. Należy pamiętać o swoich produktach i strategiach sprzedażowych, które ostatecznie utrzymują firmę na rynku, lecz skupienie powinno być skierowane na satysfakcję klienta, a ostatecznie zysk przyjdzie.

Doradzać, nie sprzedawać

Nie bójmy się polecić innej firmy. Nie bójmy się powiedzieć klientowi, że nasz produkt jest mu niepotrzebny, lub że nie spełni jego potrzeb. Ważne jest to, aby klient poczuł do nas zaufanie. Znając nasze produktu prędzej czy później i tak wróci, gdy będzie potrzebował naszej usługi, gdyż będzie pewien, że nikt go nie oszuka. Wówczas cena staje się wypadkową, a nie podstawową wartością.

Zasada wzajemności

W momencie, gdy nie oczekujemy za wiele od klienta i dajemy mu w zamian nasze doradztwo itd. wówczas działa znana reguła wzajemności, w której nasz klient czuje poczucie, że nie wypada negocjować cen w momencie, gdy poczuje, że poświęcamy mu wiele czasu i nie usiłujemy czegoś sprzedać na siłę.

Zaskakuj pozytywnie

Warto też klienta obdarować niezobowiązującym prezentem. Czy to jak w naszej branży transportowej, darmowy przejazd. Czy np. w branży samochodowej zachęcić osobę do przejechania się autem za darmo. Warto też po zakupie dokonać takiego gestu. Gdy ktoś skorzysta z naszych usług transportowych, nie wahamy się, aby pomóc z bagażami i zanieść je, aż do samego mieszkania. Czasami też przygotowujemy prezenty dla klientów, którzy często z nami podróżują, gdyż szczerze ich cenimy i chcemy budować więź.

Zdjęcie nr 1

Jeśli pamięta się o tym, że produkt i usługa jest tak naprawdę dla klienta, a w konsekwencji dla nas, aby zarobić na niej, wówczas przyniesie to znacznie lepsze efekty, niż skupianie się na tym, aby zarobić.



Opracowano:
Przemysław Orlikowski
Wordine Group Limited

Przewóz osób - komu zlecić?

Poniżej przedstawiamy ranking 14 795 Specjalistów od Przewozu Osób najlepszych w 2024 roku w poszczególnych miastach powiatowych: